ConselldeFormentera

Gestió de tràmits i atenció ciutadana (OAC)

L’atenció al ciutadà és un mecanisme de comunicació directa entre el Consell Insular de Formentera i els ciutadans.

Aquest mecanisme disposa de diferents eines que neixen amb la voluntat d’oferir als ciutadans un servei directe i personalitzat que els faciliti la relació amb el Consell. D’aquesta manera l’Administració Insular posa a l’abast de tothom aquests canals de comunicació.

Els tràmits es poden fer de manera presencial o bé mitjançant l’OVAC (Oficina Virtual d’Atenció a la Ciutadania).

Oficina d’Atenció a la Ciutadania. C/ Ramón Llull 6, 07860, Sant Francesc Xavier.

Oficina d’Atenció a la Ciutadania:
– Telèfon: 971 32 10 87
– Fax: 971 32 25 56
– Correu electrònic: atenciociutadana@conselldeformentera.cat
– Pàgina web: www.ovac.conselldeformentera.cat
– Horari d’atenció al públic: de dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 h., dijous de 16:00 a 18:00 h.